آ
-
آزمون
ارزشیابی مستمر و ایجاد فرصتهای یادگیری در بهبود آموزش تاریخ [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 1-16]
-
آلبویه
معرفی مراکز علمی شیعیان در دورهی آل بویه [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 75-93]
-
آموزش
کاربرد هوش مصنوعی در آموزش تاریخ [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 53-65]
-
آموزش تاریخ
توسعهی موقوفات و آبادگری زنان در دورۀ نامسلمانی ایلخانان «منبعی برای مطالعه و آموزش تاریخ» [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 34-50]
-
آموزش تاریخ
یادگیری ترکیبی در آموزش تاریخ [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 92-105]
-
آموزش تاریخ
یادگیری وارونه در آموزش تاریخ [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 94-117]
-
آموزش تاریخ
آموزش ترکیبی؛ برداشتها و باورهای معلمان تاریخ [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 1-27]
-
آموزش تاریخ
تحلیل رویکرد کتاب تاریخ یازدهم انسانی نسبت به مؤلفههای هویت ملی و مذهبی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 72-84]
-
آموزش تاریخ
ارزشیابی مستمر و ایجاد فرصتهای یادگیری در بهبود آموزش تاریخ [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 1-16]
-
آموزش تاریخ
چگونگی آموزش تاریخ به کودکان با تأکید بر نقش تربیتی آن [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 25-37]
-
آموزش تاریخ
کاربرد هوش مصنوعی در آموزش تاریخ [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 53-65]
-
آموزش ترکیبی
آموزش ترکیبی؛ برداشتها و باورهای معلمان تاریخ [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 1-27]
-
آموزش حضوری
یادگیری ترکیبی در آموزش تاریخ [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 92-105]
-
آموزش حضوری
آموزش ترکیبی؛ برداشتها و باورهای معلمان تاریخ [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 1-27]
-
آموزش مجازی
شناسایی و واکاوی کیفیت آموزش مجازی از نظر دانشجویان تاریخ دانشگاه فرهنگیان: رویکرد پدیدارشناسی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 51-77]
-
آموزش مجازی
یادگیری ترکیبی در آموزش تاریخ [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 92-105]
-
آموزش مجازی
آموزش ترکیبی؛ برداشتها و باورهای معلمان تاریخ [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 1-27]
-
آموزش و پرورش
برنامه درسی تاریخ و نقش آن در شکلدهی باورها و افکار دانشآموزان نسبت به هویت و فرهنگ ملی کشورشان [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 17-24]
-
آموزش و پرورش
چگونگی آموزش تاریخ به کودکان با تأکید بر نقش تربیتی آن [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 25-37]
ا
-
ابن زولاق
تاریخ نگاری در دورۀ فاطمیان با تکیه برکتاب فضائل مصر و اخبارها و خواصها ابن زولاق [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 43-59]
-
ارزشیابی مستمر
ارزشیابی مستمر و ایجاد فرصتهای یادگیری در بهبود آموزش تاریخ [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 1-16]
-
اروپای قرون وسطی
مقایسه جایگاه فلسفة علم تاریخ در ایران عصر صفوی و اروپا ی قرون وسطی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 101-122]
-
اسکندر
چگونگی آموزش درس تاریخی زندگانی اسکندر در سه روایت فردوسی، نظامی و پلوتارک [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 28-56]
-
اسلام گرایی
تحلیل رویکرد کتاب تاریخ یازدهم انسانی نسبت به مؤلفههای هویت ملی و مذهبی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 72-84]
-
اصالت
واکاوی مفهوم هویت ملی و مولفههای آن در کتاب تاریخ پایه دهم [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 66-80]
-
الهیات تشیع
مقایسه جایگاه فلسفة علم تاریخ در ایران عصر صفوی و اروپا ی قرون وسطی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 101-122]
-
ایران عصر صفوی
مقایسه جایگاه فلسفة علم تاریخ در ایران عصر صفوی و اروپا ی قرون وسطی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 101-122]
-
ایران گرایی
تحلیل رویکرد کتاب تاریخ یازدهم انسانی نسبت به مؤلفههای هویت ملی و مذهبی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 72-84]
-
ایلخانان
توسعهی موقوفات و آبادگری زنان در دورۀ نامسلمانی ایلخانان «منبعی برای مطالعه و آموزش تاریخ» [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 34-50]
ب
-
بررسی و آموزش
کارکرد مسائل حقوقی در بررسی و آموزش مسائل تاریخی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 85-100]
-
برنامه درسی تاریخ
برنامه درسی تاریخ و نقش آن در شکلدهی باورها و افکار دانشآموزان نسبت به هویت و فرهنگ ملی کشورشان [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 17-24]
-
بیستون
آموزش پژوهی کیفی اسناد تاریخی با تاکید بر نگاره تاریخی بیستون بر اساس الگوی چالز جنسن [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 1-17]
-
بیمارستان
معرفی مراکز علمی شیعیان در دورهی آل بویه [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 75-93]
پ
-
پدیدار شناسی
شناسایی و واکاوی کیفیت آموزش مجازی از نظر دانشجویان تاریخ دانشگاه فرهنگیان: رویکرد پدیدارشناسی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 51-77]
-
پژوهش دانشآموزی
بررسی نقش کتابخانه های عمومی در پژوهشهای دانش آموزی- مطالعه موردی(تحقیقات تاریخی) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 57-71]
-
پلوتارک
چگونگی آموزش درس تاریخی زندگانی اسکندر در سه روایت فردوسی، نظامی و پلوتارک [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 28-56]
ت
-
تاریخ
آموزش پژوهی کیفی اسناد تاریخی با تاکید بر نگاره تاریخی بیستون بر اساس الگوی چالز جنسن [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 1-17]
-
تاریخ
تجربه زیسته یک دبیر در افزایش جذابیت درس تاریخ [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 60-74]
-
تاریخ
بررسی نقش کتابخانه های عمومی در پژوهشهای دانش آموزی- مطالعه موردی(تحقیقات تاریخی) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 57-71]
-
تاریخ
کاربرد هوش مصنوعی در آموزش تاریخ [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 53-65]
-
تاریخ
واکاوی مفهوم هویت ملی و مولفههای آن در کتاب تاریخ پایه دهم [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 66-80]
-
تاریخ حقوق
کارکرد مسائل حقوقی در بررسی و آموزش مسائل تاریخی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 85-100]
-
تاریخ نگاری
مقایسه جایگاه فلسفة علم تاریخ در ایران عصر صفوی و اروپا ی قرون وسطی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 101-122]
-
تبیین
بررسی نقش گزارههای توصیفی _ نمایشی در آموزش تاریخ با تکیه بر داستان حسنک وزیر در تاریخ بیهقی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 29-42]
-
تحلیل گفتمان
تحلیل رویکرد کتاب تاریخ یازدهم انسانی نسبت به مؤلفههای هویت ملی و مذهبی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 72-84]
-
تدریس اثربخش
یادگیری ترکیبی در آموزش تاریخ [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 92-105]
-
تربیت
چگونگی آموزش تاریخ به کودکان با تأکید بر نقش تربیتی آن [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 25-37]
-
تمدن نوین اسلامی
نقش دانشها و دانشمندان بیت الحکمه در تقویت عقـــلانیت، همگـرایی و شـکلگیـــری تمدن اســلامی (مطالعه موردی دوره اول عباسی) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 78-91]
ج
-
جایگاه مسائل حقوقی
کارکرد مسائل حقوقی در بررسی و آموزش مسائل تاریخی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 85-100]
-
جنگ جهانی دوم
چگونگی تدریس درس«جنگ جهانی دوم و جهان پس از آن» با روش «پرس و جو»: رویکرد درس پژوهی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 38-52]
ح
-
حسنک وزیر و تاریخ بیهقی
بررسی نقش گزارههای توصیفی _ نمایشی در آموزش تاریخ با تکیه بر داستان حسنک وزیر در تاریخ بیهقی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 29-42]
خ
-
خطط
تاریخ نگاری در دورۀ فاطمیان با تکیه برکتاب فضائل مصر و اخبارها و خواصها ابن زولاق [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 43-59]
-
خواتین مسلمان
توسعهی موقوفات و آبادگری زنان در دورۀ نامسلمانی ایلخانان «منبعی برای مطالعه و آموزش تاریخ» [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 34-50]
د
-
دارالعلمها
معرفی مراکز علمی شیعیان در دورهی آل بویه [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 75-93]
-
دانشآموزان
تجربه زیسته یک دبیر در افزایش جذابیت درس تاریخ [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 60-74]
-
دانشآموزان
برنامه درسی تاریخ و نقش آن در شکلدهی باورها و افکار دانشآموزان نسبت به هویت و فرهنگ ملی کشورشان [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 17-24]
-
درس پژوهی
چگونگی تدریس درس«جنگ جهانی دوم و جهان پس از آن» با روش «پرس و جو»: رویکرد درس پژوهی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 38-52]
-
درس تاریخ
بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری در درس تاریخ بر مهارتهای فراشناختی دانشآموزان [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-28]
ر
-
روایت فردوسی
چگونگی آموزش درس تاریخی زندگانی اسکندر در سه روایت فردوسی، نظامی و پلوتارک [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 28-56]
-
روش پرس وجو
چگونگی تدریس درس«جنگ جهانی دوم و جهان پس از آن» با روش «پرس و جو»: رویکرد درس پژوهی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 38-52]
-
روش تدریس
بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری در درس تاریخ بر مهارتهای فراشناختی دانشآموزان [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-28]
ز
-
زندگانی
چگونگی آموزش درس تاریخی زندگانی اسکندر در سه روایت فردوسی، نظامی و پلوتارک [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 28-56]
ش
-
شیعیان
معرفی مراکز علمی شیعیان در دورهی آل بویه [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 75-93]
-
شیوۀ نوین تاریخ نگاری
تاثیر نظام نوین آموزشی عصرقاجار برشیوهی تاریخ نگاری ایرانیان [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 18-33]
ع
-
عصر اول عباسی
نقش دانشها و دانشمندان بیت الحکمه در تقویت عقـــلانیت، همگـرایی و شـکلگیـــری تمدن اســلامی (مطالعه موردی دوره اول عباسی) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 78-91]
-
عصر قاجار
تاثیر نظام نوین آموزشی عصرقاجار برشیوهی تاریخ نگاری ایرانیان [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 18-33]
-
عقلانیت
نقش دانشها و دانشمندان بیت الحکمه در تقویت عقـــلانیت، همگـرایی و شـکلگیـــری تمدن اســلامی (مطالعه موردی دوره اول عباسی) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 78-91]
-
علم تاریخ
ارزشیابی مستمر و ایجاد فرصتهای یادگیری در بهبود آموزش تاریخ [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 1-16]
ف
-
فارس
توسعهی موقوفات و آبادگری زنان در دورۀ نامسلمانی ایلخانان «منبعی برای مطالعه و آموزش تاریخ» [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 34-50]
-
فاطمیان
تاریخ نگاری در دورۀ فاطمیان با تکیه برکتاب فضائل مصر و اخبارها و خواصها ابن زولاق [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 43-59]
-
فرصتهای یادگیری
ارزشیابی مستمر و ایجاد فرصتهای یادگیری در بهبود آموزش تاریخ [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 1-16]
-
فضائل مصر و اخبارها و خواصها
تاریخ نگاری در دورۀ فاطمیان با تکیه برکتاب فضائل مصر و اخبارها و خواصها ابن زولاق [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 43-59]
-
فعالیت های گروهی
شناسایی و واکاوی کیفیت آموزش مجازی از نظر دانشجویان تاریخ دانشگاه فرهنگیان: رویکرد پدیدارشناسی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 51-77]
-
فلسفة علم تاریخ
مقایسه جایگاه فلسفة علم تاریخ در ایران عصر صفوی و اروپا ی قرون وسطی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 101-122]
ک
-
کاوشگری
بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری در درس تاریخ بر مهارتهای فراشناختی دانشآموزان [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-28]
-
کتابخانهها
معرفی مراکز علمی شیعیان در دورهی آل بویه [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 75-93]
-
کتابخانههای عمومی
بررسی نقش کتابخانه های عمومی در پژوهشهای دانش آموزی- مطالعه موردی(تحقیقات تاریخی) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 57-71]
-
کرمان
توسعهی موقوفات و آبادگری زنان در دورۀ نامسلمانی ایلخانان «منبعی برای مطالعه و آموزش تاریخ» [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 34-50]
-
کلاس وارونه
یادگیری وارونه در آموزش تاریخ [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 94-117]
-
کودکان
چگونگی آموزش تاریخ به کودکان با تأکید بر نقش تربیتی آن [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 25-37]
گ
-
گزارههای توصیفی ـ نمایشی
بررسی نقش گزارههای توصیفی _ نمایشی در آموزش تاریخ با تکیه بر داستان حسنک وزیر در تاریخ بیهقی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 29-42]
م
-
مراکز علمی
معرفی مراکز علمی شیعیان در دورهی آل بویه [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 75-93]
-
مسائل تاریخی
بررسی نقش گزارههای توصیفی _ نمایشی در آموزش تاریخ با تکیه بر داستان حسنک وزیر در تاریخ بیهقی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 29-42]
-
مسائل تاریخی
کارکرد مسائل حقوقی در بررسی و آموزش مسائل تاریخی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 85-100]
-
مساجد
معرفی مراکز علمی شیعیان در دورهی آل بویه [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 75-93]
-
مشکلات سرورها
شناسایی و واکاوی کیفیت آموزش مجازی از نظر دانشجویان تاریخ دانشگاه فرهنگیان: رویکرد پدیدارشناسی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 51-77]
-
مصر
تاریخ نگاری در دورۀ فاطمیان با تکیه برکتاب فضائل مصر و اخبارها و خواصها ابن زولاق [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 43-59]
-
معلم
تجربه زیسته یک دبیر در افزایش جذابیت درس تاریخ [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 60-74]
-
مغولان
توسعهی موقوفات و آبادگری زنان در دورۀ نامسلمانی ایلخانان «منبعی برای مطالعه و آموزش تاریخ» [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 34-50]
-
مهارتهای فراشناختی
بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری در درس تاریخ بر مهارتهای فراشناختی دانشآموزان [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-28]
ن
-
نظام نوین آموزشی
تاثیر نظام نوین آموزشی عصرقاجار برشیوهی تاریخ نگاری ایرانیان [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 18-33]
-
نظامی
چگونگی آموزش درس تاریخی زندگانی اسکندر در سه روایت فردوسی، نظامی و پلوتارک [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 28-56]
-
نگاره
آموزش پژوهی کیفی اسناد تاریخی با تاکید بر نگاره تاریخی بیستون بر اساس الگوی چالز جنسن [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 1-17]
و
-
وحدت ملی
واکاوی مفهوم هویت ملی و مولفههای آن در کتاب تاریخ پایه دهم [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 66-80]
-
وقف
توسعهی موقوفات و آبادگری زنان در دورۀ نامسلمانی ایلخانان «منبعی برای مطالعه و آموزش تاریخ» [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 34-50]
ه
-
هخامنشی
آموزش پژوهی کیفی اسناد تاریخی با تاکید بر نگاره تاریخی بیستون بر اساس الگوی چالز جنسن [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 1-17]
-
همگرایی اسلامی
نقش دانشها و دانشمندان بیت الحکمه در تقویت عقـــلانیت، همگـرایی و شـکلگیـــری تمدن اســلامی (مطالعه موردی دوره اول عباسی) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 78-91]
-
هنر
آموزش پژوهی کیفی اسناد تاریخی با تاکید بر نگاره تاریخی بیستون بر اساس الگوی چالز جنسن [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 1-17]
-
هوش مصنوعی
کاربرد هوش مصنوعی در آموزش تاریخ [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 53-65]
-
هویت ملی
تحلیل رویکرد کتاب تاریخ یازدهم انسانی نسبت به مؤلفههای هویت ملی و مذهبی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 72-84]
-
هویت ملی
واکاوی مفهوم هویت ملی و مولفههای آن در کتاب تاریخ پایه دهم [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 66-80]
-
هویت و فرهنگی ملی
برنامه درسی تاریخ و نقش آن در شکلدهی باورها و افکار دانشآموزان نسبت به هویت و فرهنگ ملی کشورشان [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 17-24]
ی
-
یادگیری
تجربه زیسته یک دبیر در افزایش جذابیت درس تاریخ [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 60-74]
-
یادگیری ترکیبی
یادگیری ترکیبی در آموزش تاریخ [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 92-105]
-
یادگیری معکوس
یادگیری وارونه در آموزش تاریخ [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 94-117]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد